Sık Sorulan Sorular

Kurdeşen (ürtiker) tedavisinde öncelıkle yapılması gereken altta yatan sebepleri araştırmaktır. Enfeksiyon odaklarından dahili hastalıklara kadar geniş bir alanda araştırma yapılması gerekir. Akut olgularda sebep daha kolay bulunurken kronik olgularda daha zor bulunur. Bazen de bulunamaz. Tedavinin esası bu sebepleri ortadan kaldırmaktır.
İnsan vücudu bir makine değildir. Yapısal dediğimiz genetik faktörlere bağlı olarak kendine göre bir işleyiş şekli vardır.Bu nedenle de yapılan tedaviler her kişide farklı sonuçlanabilir. Sivilce tedavisi, aşamalı ilerleyen, takip gerektiren bir süreçtir. Mikroskopik düzeyde iyileşmenin sağlanmasıyla tedavi yoluna girilir. Tedaviler, hastaya özel, uygun dozlarda ve sürede uygulanmalıdır. Yetersiz tedavilerde tekrarlama şansı çok yüksektir. Tedaviye yanıt vermeyen olgularda, altta yatan hormonal bozukluklar araştırılmalıdır. Kullanılan ilaçlar, ürünler ve çevresel faktörler de etkilidir. Ayrıntılı özgeçmiş ve muayene sonucunda ancak bir tedavi planlanabilir ve olası sonuçları hakkında yorum yapılabilir.
Genetik faktörlere bağlı olarak herkes belli sayıda saç kökü ile doğar. Bazı kişilerde daha çok, bazılarında ise daha az sayıdadır. Hormonal değişiklikler ve bozukluklar, kanda bazı elementlerin azalması, bazı ilaçlar, stresler, dış faktörler, bazı deri hastalıkları saçlarda azalmaya veya saç kökünün geri dönüşümsüz olarak kaybına neden olabilir.Altta yatan bu sebeplerin araştırılması ve gerekli tedavilerin yapılması gerekir. Erkek tipi saç dökülmelerinde PRP tedavisi, dermaroller tedavisi, mezoterapiler, ağızdan alınan veya dıştan sürülen ilaçlarla tedaviler uygulanabilir. Bunlarla, varolan saç kökleri güçlendirilir. Size önerim; ayrıntılı bir dermatolojik muayene olmanız, gerekli tetkikleri yaptırmanız, varsa altta yatan bozuklukları tedavi ettirmenizdir.Daha sonra, güçlendirici tedaviler düşünülebilir.
Siğiller, virüslere bağlı olarak gelişir. Siğilleri tahriş etmek veya kanatmakla bu virüsler çevre dokulara yayılır. Derinin görünür veya görünmez sıyrıklarından içeri girer. Vücudun bağışıklık sistemi de izin verirse girdiği bu bölgelerde yeni siğiller oluşur. Eldeki siğil virüsünün genital bölgeye ulaşıp yeni siğil oluşturması çok zordur. Genital siğiller, genel bir kural olarak, cinsel temas ile bulaşırlar.
İsotretionin içeren oral ilaçların çok sayıdaki yan etkilerinden biri de deri ve mukoza kuruluğudur. İlacın kesilmesiyle bu kuruluk normale döner. Sivilceli kişilerin derisi normal kişilere göre daha yağlı olduğundan ilaca bağlı olarak derileri eski haline göre biraz daha az yağlı olur. Tahrişli ve çok kurumuş deride başka sivilce iaçları kullanmak bu durumu daha da arttırır. Deriyi normal haline getirmek gerekir. Sizin durumunuza gelince, önce ayrıntılı muayene gerekir. Tanı konduktan sonra tedavi ve takip gerekir. 4666292 no ' lu telefondan randevu alabilirsiniz.